Crying In The Rain - A-ha

I'll never let you see The way my broken heart is hurting in me I've got my pride and I know how to hide All my sorrow and pain I'll do my crying in the rain If I wait for stormy skies You won't know the rain from the tears in my eyes You'll never know that I still love you so Only heartaches remain I'll do my crying in the rain Raindrops falling from heaven Could never take away my misery Since we're not together I pray for stormy weather To hide these tears I hope you'll never see Someday, when my crying is done I'm gonna wear a smile and walk in the sun I may be a fool but 'till then Darling, you'll never see me complain I'll do my crying in the rain Since we're not together I pray for stormy weather To hide these tears I hope you'll never see Someday when my crying is done I'm gonna wear a smile and walk in the sun I may be a fool but till then Darling, you never see me complain I'll do my crying in the rain ...

Chorarei na chuva Eu nunca deixarei você ver O jeito que meu coração partido está me machucando Eu tenho meu orgulho e eu sei como esconder Toda a minha tristeza e sofrimento. Eu chorarei na chuva... Se eu esperar pelos céus tempestuosos, Você não distinguirá a chuva Das lágrimas nos meus olhos, Você nunca saberá que eu ainda te amo tanto. Então, embora os desgostos permaneçam, Eu chorarei na chuva... Gotas de chuva caindo do céu Nunca conseguiriam tirar meu sofrimento. Porém, já que não estamos juntos, Eu rezo por tempo chuvoso Para esconder estas lágrimas que eu espero que você nunca veja. Algum dia quando meu choro estiver acabado, Eu vou exibir um sorriso e caminhar ao sol. Eu talvez seja um tolo, mas até lá, querida, você nunca verá eu me queixar Eu chorarei na chuva... Porém, já que não estamos juntos, Eu rezo por tempo chuvoso Para esconder estas lágrimas que eu espero que você nunca veja. Algum dia quando meu choro estiver acabado, Eu vou exibir um sorriso e caminhar ao sol. Eu talvez seja um tolo, mas até lá, querida, você nunca verá eu me queixar Eu chorarei na chuva, Eu chorarei na chuva, Eu chorarei na chuva...

Postar um comentário

0 Comentários

Close Menu